IJsbaan Schoorl -Seizoen 2022-2023

Jaaa! We zijn open! Kom lekker schaatsen!

Zaterdag 17 december open van 13 tot 17 uur

voor de jeugd tot en met 15 jaar

Zondag 18 december open van 10 tot 17 uur
wederom alleen voor de jeugd tot en met 15 jaar

De ijsbaan in Schoorl is een natuurijsbaan. Gedurende de winterperiode wordt de ijsbaan onder water gezet en natuurlijk hopen we dan op vorst! Dit gebeurt door het vol laten lopen van de omringende sloot aan de Molenweg. Tevens helpen we met de pomp om het water op het goede niveau te krijgen.
Er kan alleen geschaatst worden als het koud genoeg is en Koning Winter de baan tot een gladde ijsspiegel heeft gemaakt.

Openingstijden Schoorlse IJsbaan:
De ijsbaan is momenteel nog gesloten voor publiek.
Houd deze site bij de volgende vorst in de gaten voor de openingstijden.

Schaatsles:

Tijdens de zomerperiode en als er geen ijs ligt wordt het clubhuis gebruikt als startpunt voor de trainingen van Sportclub Chronos. Sportclub Chronos biedt ieder winterseizoen schaatslessen aan voor de jeugd op Kunstijsbaan de Meent in Alkmaar.

Lid Worden? Kijkt u dan op deze pagina.

Het terrein waarop de ijsbaan ligt is eigendom van de Jelgersma-van der Hoopstichting.
De Schoorlse IJsclub is aangesloten bij de KNSB.